سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیریت ریسک اعتباری با بکارگیری مدل های تصمیم گیری

استعلام بانکی

اعتبار سنجی شاید یکی از مهم ترین بخش های شراکت در دنیای امروز باشد. در زمان های قدیم، قول کلامی ادله ی محکمی بود بر خوش حساب بودن فرد اما در دنیای امروز بهتر است که تمامی وضعیت مالی فرد را بدانید تا در صورت شراکت و ... دچار مشکل نشوید. شما میتوانید با این کار در واقع مدیریت ریسک اعتباری را انجام دهید. این مدیریت را میتوانید با بکارگیری راه های بسیاری از جمله اعتبار سنجی ایجاد کنید. اگر شما به عنوان فردی که میخواهد مدیریت مالی خود را بررسی کنید اعتبار سنجی را انجام ندهید و از آن غافل شوید ممکن است که در آینده دچار مشکل شوید.

آیا اعتبارسنجی ریسک حاصل از معاملات را کاهش می دهد؟

اعتبار سنجی در واقع یکی از راه هایی است که شما میتوانید توسط آن ریسک ناشی از معاملات بسیاری را کاهش دهید. شاید تصور کنید که میتوانید این کار را از طریق انجام اقدامات دیگر نیز مورد بررسی کنید اما هیچ یک از آنها مانند بررسی پیشینه اعتباری یک فرد به شما کمک نخواهند کرد. شما میتوانید از سامانه جامع استعلام بانکی استفاده کنید تا هر آنچه که لازم است از پیشینه اعتباری یک فرد بدانید. البته نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که برای استفاده از این سامانه شما باید به طور حتم شماره ملی و همچنین شماره همراه منطبق با کد ملی فرد و رضایت او را داشته باشید.

 

نحوه ساز و کار اعتبار سنجی آنلاین اینگونه است که شما میتوانید حتی استعلام معوقات بانکی را نیز انجام دهید. این کار شاید در ابتدا به نظر شما غیرممکن باشد اما شما با گذشت زمان خواهید فهمید که میتوانید این کار را به راحتی و با استفاده از سامانه های آنلاین انجام دهید. این سامانه که شامل وبسایت و همچنین اپلیکیشن آیس می شود که شما میتوانید از طریق آن ها به راحتی اقدام به استعلام آنلاین و اعتبارسنجی آنلاین کنید.

شما در این روش، وارد سامانه می شود و سپس با وارد کردن شماره ملی و شماره تلفن همراه تمامی پیشینه مالی و اعتباری فرد را با رضایت او مشاهده کنید. این فرد اگر در طی سال های اخیر بدقولی ای از جانب مالی داشته باشد به طور کامل در این سامانه قابل مشاهده خواهد بود و شما میتوانید به آسانی هرآنچه که نیاز است را ببینید و در هر موردی که باید اطلاعات کافی داشته باشید. شاید تصور کنید که این کار به نوعی وارد شدن به حریم شخصی افراد است اما آنچه که باید بدانید این است که امروزه از ضررهای بسیاری به لطف این سامانه جلوگیری شده است و شما میتوانید به آسانی تمامی آنچه که باید را در مورد این فرد بدانید. دقت داشته باشید که استفاده از این سامانه بدین معناست که شما میتوانید آینده شغلی خود را با شریک خود تضمین کنید چرا که عده بسیاری بدون هیچگونه اطلاعاتی دست به شراکتی می زنند که در نهایت آن ها را با مشکل روبرو خواهد کرد. با سامانه اعتبار سنجی آنلاین، آینده مالی شراکت خود را تضمین کنید.